Angelika

Det var väl på tiden

 

Long time no seen. När vi kom hem från Dublin tog vi igen tiden vi inte spenderat på att partaja på andra sidan havet. Hade ett sista häng med hela Von Gang samlat och åt tacos. Evelina började jobba igen och jag och Vickan spenderade nästan en hel dag med att enbart kolla på Vikings.

På onsdagen åkte jag in till Kings för att krama Vickilurisen hejdå en sista gång. Nu är vi alltså bara två av fyra kvar. Mindre än en månad kvar tills det är dags för mig att fara tillbaka till Sverige. Har officiellt börjat packa och slänga.

När vi sagt hejdå åkte jag in en sväng till leicester square där premiären för suiced squad skulle hållas. Då det redan var så packat valde jag att åka hem istället för att vänta in kändisarna.

 
Fyndade kräftor på min tur till ikea så jag och EP hade en liten mini kräftskiva i torsdags. Idag kom Evelina's mamma till London så jag hängde med dem i stan. Vi åt på Nandos och jag provade för första gången extra hot, inte alls så starkt som jag förväntat mig. Vi tog en buss upp till primrose hill och kollade på utsikten. 

Imorgon ska jag försöka gå upp i tid så jag vänder tillbaka dygnet rätt, på måndag är det back to work för de sista veckorna med mina monsterkids.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress