Angelika

Vapiano with the gang
Igår lördag mötte jag upp med Sabina på Kings, vi hade inte setts sen innan påsk så det var på tiden! Hon överraskade mig med att ha köpt med sig en latte var som vi drack på bussen ner till soho. 

Vi träffade även Vickan och gick in sväng på tiger, jag köpte en ny kortlek och Sabina behövde en laddare. Sen gick vi vidare till Vapiano där även EP anslöt sig till gänget. 

Käkade och satt kvar där ett flertal timmar, pratade och spelade tecknet. Sparkelina var ju såklart bäst. Köpte varsin drink till efterrätt. 


Vid sex var jag tvungen att säga hejdå och ta bussen hemåt. Satt nämligen barnvakt till mina små kids på kvällen, men det gör mig inte så mycket för det är en av de finaste stunderna. Läsa böcker tillsammans och natta lillan som somanar i ens famn, de är i de stunderna man inser hur nära man kommit dem under dessa månader. Mina fina ungar. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress