Angelika

Angie the squirrel whisper
Hello bloggis, vilken härlig dag det var här i London igår. Solen sken och jag och EP var ute på upptäcksfärd i nya delar av staden. Vi började i Chiswick där vi åt lunch på en pubis där de live sände premier league. Det var vi och typ 40 fotbollstokiga killar, rätt underhållande.
 
Efter några timmar gick vi ner mot themsen och tog en promenad ända bort till Putney. Måste säga att det jag såg av Chiswick men även Fulham påvägen gav mig ett väldigt bra intryck. Mysiga områden! Jag snackade lite med en ekorre i en park och vi köpte varsin glass.
 
Väl i Putney blev det söndagsnandos till middag. När vi satt där insåg vi eller framförallt jag, hur fullproppade de kommande månaderna är med grejer. Allt från födelsedagsfiranden, ett x antal konserter, sverigebesök, eventuellt en resa till skottland och såklart midsommarfirande ska hinnas med! 
 
Vid halv åtta avslutade vi dagen med ännu en promenad ner till Clapham South där jag hoppade på min buss och EP tog undergrounden mot sitt tåg. Somnade tidigt efter en dag med ca 2 mil i benen.
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress