Angelika

Portobello Road
Igår mötte jag upp med Sabina, Evelina och Vicky i Notting Hill. Vi skulle gå på Portobello Road Market. Det var en mysig marknad men jag tycker nog fortfarande att Brick Lane Market är bäst. Iaf när det kommer tilll streetfood. Men vi hittade riktigt goda crêps som vi satt och åt brevid vad som förmodligen är London's mest fotade dörr! Den blåa dörren från filmen Notting Hill.
 

 

Sen gick vi på promenad för att hitta en buss som kunde ta oss in mot centrala London, jag mådde inte så bra så jag valde att lämna tjejerna och åka hem. Hade huvudvärk och feber känndes det som så jag sov hela eftermiddagen.
 
Idag mår jag bättre och ska snart ta tåget till Kensington där jag ska äta middag med Vicky och Evelina. De ska hitta på lite olika äventyr de kommande veckorna så vi kommer inte ses på två veckor framåt, bäst att passa på alltså. Cheers!
 
Johanna

Älskar dom flerfärgade husen i Notting Hill på hösten och våren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress