Angelika

Love Friday's
Denna fredagen är nog lätt en av de topp 3 bästa fredagarna hittills. Efter tisdagens misslyckade försök att träffa 5sos hade jag idag turen på min sida. Vi var runt 60 stycken som väntade på dem och jag tänkte att får jag bara en bild med en av dem så kommer jag bli galet glad. Men det fick jag inte.
 
Jag fick bild med två. Calum min babe och Mikey! Kan inte fatta det än, kom inte fram så långt så bilderna blev väl inte de bästa men jag lyckades. Svävat på moln hela dagen!
 
 
Efteråt hade jag bestämt mig för att jag skulle shoppa lite. Satte mig först på starbucks ett tag, pratade med Bella, Sabina och Evelina och försökte lugna ner mig. Gick efter någon timma därifrån och försökte fokusera på vad jag skulle göra. Till lunch provade jag Wok To Walk som är en take away resturang där man får kombinera sin egen wok, något jag absolut kommer äta igen!
 
 
Efter att jag gått nästan hela oxfordstreet gick jag till Picadilly och därifrån jag tog bussen hemåt. Imorgon ska jag träffa kusin Helena som är här på shoppingweekend! Längtar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress