Angelika

Chatham
Nu är jag tillbaka hemma i London igen efter min mini tripp till Sabina. Hon bor ju i Chatham som ligger lite söder om London och jag tog tåget dit igår vid lunch. Hon hämtade mig i sin bil och det kändes så kul att åka bil,haha. Har inte åkt bil sen jag kom hit och det är ju lite annorlunda att köra här. Sabina var riktigt grym på det dock, fyra filer var inget för henne! Vi åkte iaf till ett jättestort shoppingcenter där vi åt middag på giraff och kollade runt lite. Jag införskaffade en ny Thomas Sabo berlock, den här gången fick det bli den lilla drinken.
 
 
Sen åkte vi hem till henne och jag fick se hur hon bor och träffa hennes värdbarn. Så intressant att se hur det är i olika familjers hem. Vi fixade i ordning oss och drack en flaska vin innan vi gick till en liten pub.
 
Kan säga att det inte var så mycket drag i det här lilla samhället men vi hade ändå en rolig kväll. Vi skulle beställa en jug med long island att dela på men fick in varsin! Bra ställle eller vad?! När de stängde gick vi vidare till en karaokebar där vi avslutade kvällen innan vi gick hem igen. Insåg också att vi drog tillbaka klockan!
 
 
Idag innan jag skulle ta tåget hem gjorde vi tacos. Inte ätit tacos på över sju veckor?! Det var underbart och Sabina gjorde den godaste gacamolen jag ätit. Haft en grym helg med andra ord!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress