Angelika

Two days ago
Tänkte skriva ett litet inlägg om i lördags. Det var mamma och pappas sista dag innan de åkte hem igen. Hade bestämt att jag skulle visa dem tower bridge, vi promenerade dit via southbank och gick överbron för att gå den andra sidan tillbaka. Stannade på Nandos St. Pauls för lunch och tog sedan förförsta gången under helgen undergrounden till Victoria. Vi har annars gått allt och det blev totalt ca 4 mil. Men tycker absolut att man får ut mest av att gå, då får man se allt påvägen mellan de olika ställena!
 
Vi hämtade ut deras väskor på hotellet och jag sa sedan hejdå till dem och de tog bussen mot Standsted. Mindre än en månad tills jag är hemma nu och själv sätter mig på ett plan tillbaka till Sverige.
 
 
Sen gick jag och letade efter ett Nero att ladda mobilen på, hittade inget men orkade tillslut inte leta mera så satte mig på ett i Westminster. Väntade på att Evelina skulle komma från Canary Wharf där hon lämnat sitt värdbarn. Mötte upp med henne och vi hittade efter yttligare en timmes letan ett ställe att ladda våra mobiler lite på.
 
Vi bestämde oss för att vi var sugna på pizza så vi åt middag på pizzaexpress chaingcross. Var mysigt och  inte så farligt dyrt ställe. Innan vi åkte hem satte vi oss på samma bänk som vi satt på för några veckor sedan nere vid blackfriars. Himla bra bänk!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress