Angelika

Sverigebesök
Har sedan igår haft mamma och pappa på besök i London. Jag mötte upp med dem när de anlände till Victoria Station vid 11 och så gick vi och lämnade väskorna på deras hotell. Till lunch fick de prova nandos, vi gick till det i Vauxhall och påvägen tillbaka promenerade vi förbi Big Ben och Buckingham Palace. 

Idag när jag var ledig kunde jag spendera hela dagen med dem. Vi började med ett varv i London Eye och tittade sen på Trafagal Square, Picadilly Circus, Oxfodstreet och Harrods. I mellan hann vi med lunch på The Real Greek.  


Efter en lång dag med massa turistande   hängde vi en stund på hotellet innan vi åt middag på giraff. Sen tog jag mitt tåg hem och ska nu titta på ett avsnitt av allt för Sverige innan jag somnar. Cheers!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress