Angelika

ROCK OUT WITH YOUR SOCKS OUT
Var ju på 5SOS konsert i Stockholm igår. Mamma hämtade mig direkt efter jag skrivit klart engelska nationella (mitt sista prov EVER!!!) och körde mig i rekordfart till Motala där Bella och Evelina väntade. Vi åkte buss därifrån till Globen, jättesmidigt att komma direkt dit och direkt hem efter. Fick sitta i kö ett tag inatt på E4an pga olyckan som hade hänt under kvällen. Hem kom vi iaf!
 
Sossarna var lika bra som vanligt, jag tycker publiken var lite seg men den kom igång rätt bra på slutet iaf. Älskar konserter så himla mycket, mår så himla bra när jag står där och skriker med alla andra som är lika eller iaf nästan lika galna som jag. Så otroligt taggad på OTRA nästa månad gaaah.
 
 
Favs från kvällen blir nog Good Girls, End Up Here, Heartache On The Big Screen och självklart när de tog upp en Jesper på scenen. Super cool!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress