Angelika

Mot Gbg
Sitter i bilden och väntar på att Evelina ska sluta jobba så tänkte passa på att blogga! Igår jobbade jag mitt första "vanliga" skift och öppnade själv, de gick bra och det känns som att den här sommaren kommer gå fort! Jag slutade 5 och då åkte jag vidare till mormor och morfar eftersom jag tyvärr missade det årliga firandet hos dem på midsommardagen. Blev lite sent midsommarfirande helt enkelt. 

Nu är jag ledig i två dagar och dem kommer spenderas med Evelina i Göteborg där vi ska se One Direction! Vi åker redan ikväll, kommer stå natten/morgondagen i kö för att få bra platser på konserten. Hoppas verkligen vädret är på våran sida fast det inte värkar bli så. 

Härom kvällen drack vi champagne för att fira att jag matchat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress