Angelika

Winter Wonderland
Ännu en helg är över och ännu en gång så har jag inte lyckats blogga under helgen. Men här kommer en liten sammanfattning av lördagen! Jag träffade Vickan på Charing Cross vid klockan 11 och vi gick till Le Pain Quotidien i Covent Garden. Där åt vi brunch, Vickan scrambled eggs med lax och jag tog deras brödkorgs mix. 
 
 
Därefter gick vi till National Gallery, jag tyckte bäst om Monet sektionen. Den lite äldre konsten var som man väntat sig rätt tråkig men en del av det nyare lite mera intressant.
 
 
Därefter gick vi ner till Blackfriars satte oss på vårat standard starbucks där och väntade på Evelina som jobbat morgon. Drack varmchoklad och pratade bort ett par timmar innan det var dags att gå mot Hyde Park. Dagens huvudplan var ju nämligen Winter Wonderland.
 
 
Framme där hittade vi tillslut Hanna som vi skulle möta upp. Vi gick runt och tittade på de olika marknads stugorna, åt vofflor, kastade bollar för att försöka vinna en gigantisk cheeky mouse och Vickan fick tillslut äntligen åka virvelvinden. Jag och Evelina tittade på medans Hanna och Vickan åkte, någon gång ska jag åka bara för att ha gjort det.
 
Lycklig Vic!
 
 
 Avlutade dagen gjorde vi med middag på Giraffe, jag provade denna gången deras kycklingschnitzel nomnom. Åkte hem rätt tidigt, första lördagen sen jag kom hit som jag var hemma innan 12! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress