Angelika

Nyårslista 2015!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 
Ja det skulle jag nog säga, jag packade ner mitt liv i en väska och bokade en enkel biljett till London!

Höll du några av dina nyårslöften?
 
 Yes!
 
Vilka länder besökte du?
 
England!

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
 
29 Maj - Studenten och 4 September - När jag flyttade till London. Sen har det hänt så galet mycket mer som jag nog också kommer följa med mig hela livet!
 
Största misstaget?
 
Har verkligen försökt följa min magkänsla, så är nog inget jag direkt ångrar.
 
Bästa köpet?
 
Som varje år, alla konsertbiljetter. Varenda en har varit värd pengarna!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Samma svar som på frågan över, konserter!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Studentveckan, när jag matchade med min värdfamilj!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?
 
Drag Me Down - One Direction
UFO - Vigiland
Firestone - Kygo
Efterfest - Magnus Uggla
Piccadilly Circus - Pernilla Wahlgren
Sun Is Shining - Axwell^Ingrosso
 
Vad önskar du att du gjort mer?
 
Möjligtvis att jag åkt upp till Sheffield och sätt killarna en sista gång.
 
 
Favoritprogram på TV?
 
Orange is the new black

Bästa boken du läste i år?
 
Har nog inte läst en ända hel bok i år!
 
Årets bästa film?
 
Spy!
 
Årets konsert?
 
As always my babes, One Direction.
 
Vem saknade du?
 
Har nog saknat min Speedy mest av alla men har självklart saknat alla hemma i Sverige under hösten här i London.
 
Fick du några nya vänner?
 
Jaa! Det har jag absolut fått, mina vapendragare i Von Gang och Sabina såklart!
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
 
 Firade med min släkt och familj!

Vad ser du mest framemot med år 2016?
 
Att göra resten av mitt au pair år ännu bättre än de första månaderna om det ens är möjligt?! Försöka åka över till Dublin och Paris och alla konserter jag kirrat biljetter till!
Sabina

Jag SAKNAR dig!!

Svar: saknar dig med!!!!!
Angelika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress