Angelika

Kafferep
 
Idag klockan 15.00 var det dags för mitt hejdå kafferep. Har länge velat ha ett riktigt kafferep, med sju sorters hembakta kakor och små gulliga kaffekoppar ni vet. Så nu passade vi på att ha ett sådant när jag ändå tänkt samla närmsta släkten en sista gång innan jag flyttar. Det vart riktigt lyckat men jag tror ingen behöver äta middag ikväll, proppmätt delux!
 
 
- Kanellängd
 
- Drömmar
- Chokladkolakakor
- Syltsnitt
- Chokladbollar
- Rulltårta
- Rut´s Rutor
- Toscasnittar
 
Och istället för tårta hade jag kladdkaka och semelkladdkaka, lite moderniserat måste det ju vara!
 

Nu är snart min sista helg i Sverige för ett tag slut, igår kväll var jag, Liza och Josse på äventyr. Har haft en bra sista helg helt klart!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress