Angelika

5 SOS
 
Sitter i sängen och kollar på 5sos's twitcam samtidigt som jag planerar och fixar med lite annat. Idag har vi haft massageutbildning och prov i historia2. Failade stort...historia som jag älskar och inte är nöjd med lägre betyg än B i. Ni fattar inte hur det känns. Så besviken att jag inte pluggade ordentligt, har inte fått tillbaka resultatet men det lär inte vara högre än E. Får försöka komplettera efter lovet.
 
Lov, imorgon är det äntligen lov!! Har massage på morgonen och sen så tar jag tåget hemhem. I helgen ska jag försöka catcha upp lite med några amigos som har haft lov den här veckan,får se hur det blir. Hoppas även att Sverige går vidare till OS finalen i hockey,så grymt det var med VM-guldet förra året. Fingers crossed!

.
Ni vet ju hur mycket jag älskar att vara med i tidningar, NWT intervjuade mig och Pernills på mässan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress