Angelika

Nyårslista 2014!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 
Vet inte riktigt vad jag ska svara men ja det antar jag väl att jag gjort. Jag har verkligen försökt leva i nuet och försökt följa min magkänsla fast att vissa grejer kanske varit lite crazy.

Höll du några av dina nyårslöften?
 
Ja de skulle jag faktikst vilja säga att jag gjorde, efter våren iaf!

Vilka länder besökte du?
 
Skottland och England!

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
 
Så svårt att välja ett, måste fuska lite och säga hela Edinburgh resan. Även när jag äntligen tog mitt körkort!!

Största misstaget?
 
Tror ju inte på de här med misstag, haha.

Bästa köpet?
 
Klurigt, resor och konsertbiljetter? (Geek I know)

Vad spenderade du mest pengar på?

Samma som förra året tror jag, One Direction. Blev ju några biljetter i år igen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Edinburgh, körkortet , mina underbara vänner.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?
 
Don't Stop  - 5 Seconds Of Summer
Rude - MAGIC!
Thinking out loud - Ed Sheeran
Anaconda - Nicki Minaj
Break free - Ariana Grande
Glow - Ella Henderson

Vad önskar du att du gjort mer?
 
Tränat as always!

Favoritprogram på TV?
 
-

Bästa boken du läste i år?
 
Beautiful Bastard <3
 
Årets bästa film?
 
Har inte varit ett film år för mig!
 
Årets konsert?
 
Ed var ruskigt bra men att se mina babes från andra raden, inget slår det.
 
Vem saknade du?
 
Någon det inte är någon mening med att sakna.
 
Fick du några nya vänner?
 
 Nej, nya vänner har jag nog inte fått men har kommit en del närmre och även mist ett par.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
 
 Firade först med min släkt och familj och sen i Forshaga med mina vänner. <3

Vad ser du mest framemot med år 2015?
 
STUDENTEN!!!! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress