Angelika

Göteborg tur och retur
Igår tog jag och min lille prins tåget till Göteborg. Det var ju dags för finalen i doggy professional agility cup som vi kvalade in till i våras. SHU och doggy bjöd alla finalister på en hotellnatt innan tävlingen. Framme träffade vi även Fanny och räkorna, tre månader sen vi sågs sist nu. Hade en mysig kväll och fick äta god hotellfrukost imorse innan det var dags för tävling. Trotts att våran placering inte är något att skryta med är jag så himla nöjd, kändes mycket bättre än förra helgen och med tanke på den stora publiken är jag nästan lite förvånad att det gick så bra. Om en och en halvtimme är jag framme i Hallsberg, imorgon ska jag bara sova!!






Grattis till bästa Fanny och Vilja som tog hem guldet i small! Speedy är så stolt över sin tjej!!!


Alicia

Ni är världsduktiga och åh va fin du är!!!!

Svar: 💖💖
Angélika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress