Angelika

LONDON DAY 3
 
Nu ska ni få höra om London dag 3, en av de bästa dagarna i mitt liv nästan så jag tror att det är den bästa hittills. 
Vi vaknade även den här dagen vid 8 då gick vi nästan direkt till närmaste affär för att köpa frukost. Sen åt vi och fixade oss inför One Direction,Take Me Home Worldtour opening consert at the O2 arena. Som ni förstår känns det helt siiiiick att skriva det. Vi tog iaf tuben till O2 och på den började man se fler och fler som skulle till samma ställe som vi,massa folk pratade om exakt samma sak som vi,det kändes lite konstigt. Framme gick vi in i arenan och där fick vi stå och vänta ett tag innan vi kom fram till kön för våran entré. Sen släpptes vi in och hittade våra platser, O2 är stort men jag trodde ändå att det skulle vara större,haha. 
 
 
Mera om själva konserten tänker jag berätta och visa i ett eget inlägg så nu hoppar vi fram till efter konserten! 
Vi tog den något överfulla underground till Oxfordstreet där vi gick till Nandos, beställde mat och försökte förstå vad vi hade varit med om. Det låter säkert överdrivet men det känns inte som det hänt. När vi hade ätit och allt blev det shopping. Vi var inne på primark tills dom stängde och var inte klara.. ;) Vi passade på att gå förbi Starbucks för en takeaway,sen åkte vi hem till Jo's och mina fötter var även denna dag helt slutkörda! ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress